Rytmisk Sportsgymnastik

Om Rytmisk Sportsgymnastik

Rytmisk Sport Gymnastik (RSG) er både for individuelle gymnaster og for grupper bestående af to, tre eller 5/6 gymnaster. Der konkurreres både med og uden håndredskaber (tov, tøndebånd, bold, køller og vimpel).

Det er intet krav at deltage i konkurrencerne, men holdet tilbydes også som supplerende træning til Grand Prix holdene.

Til træning er der fokus på dans, smidighed, styrke, koordinering og kropskontrol. Efter sæsonstart vil der afholdes et møde, hvor det gøres muligt at ønske konkurrence eller ej, individuelt eller i mindre grupper. Herefter arbejdes der med koreografi, som passer til gymnastens niveau.

Søndag
Årgang: 2000 - 2015
2.850,00 kr. pr. sæson

Uliana Serbina